سیاوش خیرابی گل
سیاوش خیرابی گل

دوست داشتنی ترین فرشته


فیلم سینمایی استخر

سلام دوستای گلم خوبید؟

باچندتاعکس واسه کسایی که فیلم استخر و ندیدن اومدم

 

 

 

 

 

 

 

 

کسایی که فیلم روندیدن حتماببینن قشنگه...

«« یادتون باشه نسخه اورجینال رو تهیه کنید »»

خیلی دوستون دارم 

تاآپ بعدی خدافظ 



نظرات شما عزیزان:

Negin
ساعت13:56---19 تير 1393
سلام ... اپــــــــــــــ###ــــــــــــ
پاسخ:سلام گلم.باش حتمامیام


ziziemdad
ساعت11:39---19 تير 1393
سلووووووووووووووووم من اومدم
پاسخ:سلام عزیزم خوش اومدی.زیارت قبول


dina
ساعت1:38---17 تير 1393

باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥


























هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥


























حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥


























تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥


























تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥


























تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥


























کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥


























موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥


























همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥


























حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥


























پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥

















امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥










ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...



واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥

اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥

روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥



یادت باشه خیلیا دوست دارن...



دوست...♥♥♥♥

اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥

اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...





اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥....

لطف کنیدکپی کنید.
[Web] -
پاسخ:مــــــ ـــــــ ــــــــرســــــــ ـــــــی دیناجون:)


dina
ساعت19:16---16 تير 1393
آپم
پاسخ:میام گلم


dina
ساعت22:35---15 تير 1393
آپم خوشحال میشم بیای
پاسخ:حتماگلم


ملینا
ساعت20:43---15 تير 1393
من ازسیاوش خیرابی متنفرم.همچنین ازتوونهال وبقیه طرفداراش
پاسخ:چرا امروزهمه اینجوری شدن عایا! تودوستش نداری نگاهش نکن...ازطرفداراشم بدت میاداگه راس میگی نیاوبلاگ یاسایتشون.ممنون میشم وبه سلامت


باران
ساعت20:41---15 تير 1393

هم توآشغالی هم نهال.دوتاتون بیشعورید
پاسخ:توخوبی.حرف نداری اصن



ملیکا
ساعت20:40---15 تير 1393
من بالاخره...رومیشونم زمین.ببین کی گفتم
پاسخ:توغلط کردی


Negin
ساعت19:06---15 تير 1393

عطیه جونم درست کردم امیدوارم درست شه


پاسخ:اگه درست زده باشی درست میشه چرانشه


dina
ساعت19:02---15 تير 1393
اخه من زیاد آپ میکنم و هرروز یادم میره خبربدم . بازم ببخشید عزیزم معذرت آپ کنم حتما خبر میدم .





سریاله یا فیلم سینمایی ؟ میبینم حتما

پاسخ:((فیلم سینمایی دیگه حتماببینا


باران
ساعت18:12---15 تير 1393
کی میکشی کنار؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:هروقت توکشیدی کنار


Negin
ساعت17:23---15 تير 1393
عطیه جون فهمیدم منظورتو ... نه گلم من بلد نیستم درست کنم اصلا نمیدونم چرا این جوری میشه (
پاسخ:گفتم که به خاطرشکلکاشه.میام الان بهت میگم


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت17:00---15 تير 1393
بخدا من مجبورش نکردم عطیه جان بهش گفتم نمیخوای شاتی کنی گفت چرا و اشتی کرد ورفت وب نهال کامنت معذرت خواهی گذاشت
پاسخ:باش عزیزم


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت16:39---15 تير 1393
والا منم دقیق نمیدونم بچه ها میگن دوستای نهال به سارا فحش دادن
اپم خانومی_*
اینا شاتی کرده بودن توموم شده بود که
پاسخ:آره اونام بهش فحش دادن.میام گلم


ریحانه
ساعت14:51---15 تير 1393
عطیه خبر نکردی اپی..
شوخی کردم.من آپم اجی.حتما بیا وبم چون یکیش ضروریه.ممنون
پاسخ:( ...باش حتمامیام ریحانه جون


Negin
ساعت14:15---15 تير 1393
راستی مرسی که تو مسابقه شرکت کردی ... شما دومین نفر هستی که اومدی تو مسابقه ... ممنونم
پاسخ:خواهش میشه عزیزم


Negin
ساعت14:14---15 تير 1393
بازم میگم خیلی خیلی ممنونم بابت نظرایه خیلی خوبت امید وارم بتونم جبران میکنم خانمی
پاسخ:عزیزم همش وظیفه هس


Negin
ساعت14:09---15 تير 1393
راستی عطیه جون دقیقا کدوم کامنت هارو میگی ... میشه دقیق تر بگی ممنونم خانمی
پاسخ:خب هرکدوم که اونجوری اومده دیگه...


Negin
ساعت14:08---15 تير 1393
سلام اجی جونم ... به نظر که فیلم قشنگی میاد ... امروز باید حتما بخرمش
پاسخ:سلام نگین جون. آره حتمابگیر


darya
ساعت13:47---15 تير 1393
این پیام ↓ برای من اومده منم بهش عمل کردم.. :
دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
پاسخ:(((ازاین پیاماتاحالاهزاربارواسه من اومده وهیچ اتفاقی نیفتاده عزیزم


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت12:35---15 تير 1393

سلام عخشم
خوبی ؟؟؟؟
عزیزم من به نهال گفتم ...ویرایش
فدات خانومی


پاسخ:سلام توخوبی؟خب الان قهرن باهم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,  توسط عطیه  |

 

 



سلام عطیه هستم.یکی ازطرفدارهای پروپاقرص سیاوش خیرابی .مثل داداشم دوستش دارم.وامیدوارم بااین وبلاگ نقشی درپشرفت ایشون داشته باشم.امیدوارم لحظه های خوبی دراین وبلاگ داشته باشید...


 

 

 توجه توجه توجه
 تـــوجـــه
 فست فود کنجــد
 ویژه برنامه سنفونی مقاومت
 دوستای قدیمی--->آوای باران--->برسام
 مختلــف
 اختصاصی+برنامه فصل نیایش+برزیل
 ...
 تــــــوجــــــه!!!
 20سال رفاقت--->اختصاصی
 متــا سفـــــــم...
 siavash...barsam
 مختلف...
 فیلم سینمایی استخر
 :(+برگشت به ایران+سالوادور
 حیف...
 2014
 ...
 Rio De Janerio+Stadiums
 Different

 

مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392

 

عطیه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاوش خیرابی گل و آدرس kheirabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیاوش خیرابی بهترین
تــنـــــهایــــ شبــــگـرد
بـــه زیبایـــی باران
*...*.بــ ــــی تــــ ــــ ـــو.*..*
@سیاوش خیرابی@
والیبال
siavashkheirabi
مادنباله نگاه زیباهستیم نه چشمان زیبا...ماه عسل93
خنده
کمیاب ترین عکسهای سیاوش خیرابی
آلونک
هرچی دلت بخواد
فقط چندلحظه به من فکرکن
گاهی شادی گاهی غم
آوای عشق
پیج سیاوش خیرابی دراینستاگرام
دختری باموهای مشکی
عاشقانه ای برای سیاوش...
*سیاوش خیرابی*
تک ستاره قلبم...
سایت رسمی سیاوش خیرابی
وبلاگ طرفداران سیاوش خیرابی
هرچی بخوام
سوپراستار(میلادکی مرام وسیاوش خیرابی)
*****siavash kheyrabi*****
داداش گلم سیاوش خیرابی
..*.>>هواداران سیاوش خیرابی<<.*..
طرفداران سیاوش خیرابی
دوست داشتنی ترین فرشته
عاشقان نیوشاضیغمی
عکس های سریال آوای باران
فقط سیاوش خیرابی
کافه برفی
عشقم سیاوش خیرابی
علی ضیاستاره ی درآسمان کاشان
مهسادخترایرونی
بهترین هابرای عشقم
عاشقان مرتضی پاشایی
اختصاصی آزاده زارعی
تک ستاره قلبم احسان علیخانی
سیاوش خیرابی تک ستاره ی قلبم
هواداران سیاوش خیرابی
بهترین هنرمندسیاوش خیرابی
هواداران سیاوش خیرابی
$$$$$سیاوش خیرابی-لایک نیوز$$$$$
سیاوش خیرابی
گل پونه
"سیاوش خیرابی تنهاعشق من"
سایت سیاوش خیرابی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام وحیدحامد
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام نهال جون
اینستاگرام سیاوش خیرابی
ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 4683
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 755
تعداد آنلاین : 4